find my blog

Jumaat, 25 Mac 2011

pegertian jiwa kacau

Nama dia jiwa kacau umur jiwa kacau baca jiwa kacau semua jiwa kacau . muak sudah aku dengar jiwa kacau . kalau boleh aku tak dengar atau baca . jadi aku buat ini untuk budak jiwa kacau di luar sana baca lah dengan jiwa yang tenang.  
rupa orang jiwa kacau
bukan nya aku tak peduli , bukan nya aku tak risau , aku cuma tak suka , aku ada matlamat aku sendiri aku ada pendirian aku sendiri , bukan nya aku tak sayang , bukan nya aku benci , bukan juga aku tak hormat aku cuma rasa yang aku tak dapat berbuat begitu . Bukan nya aku tak cuba bukannya aku tak tak tahu bukan juga aku megalah aku cuma tak mahu berbuat begitu .
Tak ada orang yang sempurna , tak ada orang yang tak pernah buat dosa , kita bukan nabi kiti hanya manusia biasa , bukan nya aku tak tahu , bukan nya aku tak percaya aku cuma . sesat .
Tak ada kah orang yang ingin menunjuk ku tak ada kah yang ingin memberi pertologan ke pada aku . Tolong lah wahai sauadara  tolong lah wahai saudari . Tolong lah bagi cahaya dan petunjuk kepada aku . Kerana banyak sudah yang terpesong jauh dari landasan . ini bukan luahan hati ini iyalah isarat SOS " dari jiwa kacau "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan