find my blog

Selasa, 6 Julai 2010

Uruguay score 1 biji

" Holland menang 2-0 " sms Micheal Platini. Ringkas tapi padat dan belum tentu tepat. Dia ingat Uruguay tidak score kah malam ini. Platini macam Messi juga terlalu konfiden.Dia ingat holland main 11 orang , Uruguay main 9 orang kah. Mana boleh uruguay tidak score malam ini. Kalau Germany saya percaya la tidak score malam esok. Saya percaya malam ini Holland menang tapi Uruguay score.Mungkin 2-1 atau 3-1. Kalau ramalan saya tak betul saya belanja makan mee goreng.
                                                             

1 ulasan:

  1. saya gerenti holland menang mlm ini dn jumpa jerman di final. tidak kiralah berapa gol, tendangan penalti kah yang penting menang...buat spain, ajal kamu akan datang malam besuk. Bersedialah untuk balik awal esuk...rasa2 nya kerajaan sepanyol telah tempah tiket kapal terbang awal hari khamis utuk team spain di afrika. Jangan lupa bawa ole2 dari afika..apa2pun kami peminat Bnews ucapkan slmt balik ke negara asal anda..jangan putus asa cuba lagi di tahun 2014 di brazil...bus jubur bi ta brazil..brazil tatap juara 2014...waka2 afika...

    BalasPadam