find my blog

Isnin, 12 Julai 2010

Banjir

Hujan petang tadi telah mengakibatkan Jalan Tuaran telah di tengelami oleh air. Menurut lapuran dari rakan rakan jalan Menggatal lama tidak boleh di lalui oleh kenderaan kerana telah di tengelami oleh air sedalam 2 meter. Jalan tersebut telah di buka semula pada jam9 malam.

2 ulasan:

  1. Balik-balik cerita Banjir, tiada cerita lain kah,lain kali kalau banjir lapor terus ke TV3 biar mereka buat liputan,atau kepada ketua kampong, kan senang,apa kah penulis news ini kehabisan bahan untuk ditulis,carilah cerita lain,kalau cerita orang tidak suka dia tulis,kalau cerita orang suka di tidak tulis,

    BalasPadam
  2. Bukan begitu Bayau,Berungis News ini takutkan Sunami,sebab itulah dia selalau laporkan banjir,takut2 bayau banjir jadi sunami,kau tidak ingat kah bayau, itu dulu ada sudah sunam tapi tidak jadi,yang jadi sunami manusia sendiri,kalau saya ingat,(mengkerod Diom atai ku)jomo tena benaba jomo turi benangun,jomo nganak nya senoo nganak,aah boh nei sunami ngakal,mun bana2 penai.ruoh nei penulis Berungis snews kakal lagi ta'au ta' Sunami.lain kali kalau gaba soong berungis jangan lupa,simpan dalam berungis News, kita mahu tau juga bayau,perkembangan kg kita.

    BalasPadam