find my blog

Selasa, 15 Jun 2010

KHAS dari BerUngis {AmCotT Theo}


Apa khabar orng ,berungis minggu ini aku ada laporan khas dari KG berungis . berita ini memang berkaitan dengan gambar diatas { gambar samry } . sebenarnya samry telah menjalani latihan dengan SABAH FC semenjak minggu lepas lagi aku dengar bahawa samry berkemungkinan besar akan menjadi penjaga gol ke-4 kah... atau ke -3 sabh FC untuk musim depan .aku pun tidak pi kg untuk beberapa hari ini jadi berita ini mungkin mempuyai kesilapan . ini saja lah untuk minggu ini kalau aku berkesempatan untk bertemu dengan samry aku akan meyoal........ beberapa soalan kepada dia mungkin akan menggambil beberapa keping gambar ......................... o.k lah perlawana CIV Vs PoR akan bermula tak lma lagi jadi THAT ALL FOR NOW .



from ; AmCotT TheO
to ; berungis fan just for you
golll..............................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan